Onsdag; Här är vi alla normala (not)

Skrivet den 2010-06-02 @ 19:12:44

På SOn idag skulle min grupp redovisa (vilket aldrig blev av) revolutionen 'Upplysningen'. På den lektionen klädde typ alla ut sig till något wierd.

Jonna som Harry Potter (lägg märke till hur keffad hennes arm ser ut)



Billy i sin fina*host* peruk



På rasten var typ Jonna ett psykbarn som behövde hjälp, har ingen aning vrf ;S

Solin och Erika försöker hjälpa henne:


Jaa, här är vi alla normala ;D

Sen hade Erika, Jonna, Billy och Vera uppvisning på sin fina dans med skylten på George Bushs pappa som jag skrev om förut.

I aulan när dom tränade. (Vera var inte med på träningen)


Och när dom spelade upp:



Efter skolan åkte jag hem till Erika och hjälpte henne starta sin blogg.
Men sen när jag skulle hem blev det lite problem xP

Jahopp, grönan imorrn då ;D Blir bra väder då ser det ut som. Vill ni ha en väderkarta på er blogg också besök denna sida: www.klart.se

//JIMMY CHRIS//


Kommentarer

Postat av: Jonns

Asså, min arm är helkonstig!

Postat av: Jimmy Chris

Aah! Jag vet xO<33

Postat av: Erika

mer än att bussen blev sen? :o

Postat av: Erika

mer än att bussen blev sen? :o

Postat av: Jimmy Chris

Aah, jag blev sugen på en glass sen så jag gick hem och köpte glass för pengarna och kom en halvtimme försent hem....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback