Tisdag; Ingen skola

Skrivet den 2010-06-01 @ 20:40:59

Idag var jag lite illamående på morgonen så jag stannade hemma och missade klasstiden och idrotten.

När jag kom till skolan var det engelska och då skulle vi bara rensa ur våra pärmar och sudda klottret i våra böcker (hehe).

Sen var det matte men då hade vi vikarie och vi räknade ingenting för några i klassen hade bakat. Såå vi åt kladdkaka och drack saft istället ;p

Kladdkakan..



Under rasten däremellan kommer Mimmi och undrar om Billy(Fiona) hade nån vattenpipa xP. Men det hade hon inte.
Och sen ville hon typ göra nått "filmrepotage" med Matilda. Wierd, wierd...

Mimmi filmar, Erika kollar i sin mobil, Billy kollar åt något annat håll och Matilda har...kul. Hahaha xd.


Efter det hade vi (elr de andra) fysik men jag hade tid hos kuratorn x/. Och när jag kom tillbaks så kollade vi på en dryg film om när Neil Armstrong (släkt med Billie Joe???) och dom andra rymdsnubbarna var ute i kosmos.

Så jag hade typ ingen skola idag! Lyxx!

//JIMMY CHRIS//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback