Måndag; Hur lyckas du Juliaaa?? xD

Skrivet den 2010-05-31 @ 19:19:11

Skojjig dag! Vi började i skolan idag med att redovisa danser från kulturtimmen. De dansade alla bra.

Bilder där Erika fjantar sig med en skylt på George Bushs pappa?



I slutet på dagen så höll jag på att ta ut grejer ur mitt skåp. Då kommer Julia och börjar sparka lite på skåpsdörren, o hör och häpna! Skåpsdörren lossnade. Hahahaha, hur lyckas du Julia? x))
Men nu har jag gett vaktis skåpsnyckeln och han ska fixa den.

Min nuvarande skåpsdörr:




Dagens; tröja: H&M
             jeans: Carlings
             skor: Converse
             

//JIMMY CHRIS//


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, vadå fjantar!? men erkänn att george bushs pappa var snyggare en nånsin ;)

Postat av: Jimmy Chris

Hahah men det såg rätt korkat ut xP

Postat av: Jujja

Ja lyckas bra med allting jag GÖR! XD hhahaha..

Postat av: Jimmy Chris

Haha, du lyckas iaf med det som ingen annan gör x>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback