Jag tipsar om lördagens...;

Skrivet den 2010-05-29 @ 20:24:26

Tvprogram och filmer:

I svt1 kl. 21:00 så börjar finalen i "Eurovision song contest" live från Oslo. Anna Bergendal från Sverige är dock inte med men det är många bra bidrag från länder som t.ex: Tyskland och Danmark som är mina favoriter.
På tv3 är det två tecknade långfilmer för er som inte riktigt har växt upp (vilket jag inte har). "The Simpsons - filmen" kl 21:00 och "South Park:Bigger, longer & uncut" kl 22:35.

I tv4 så kommer den klassiska långfilmen "Forrest Gump" kl 21:15. Den har fått 4 av 5 plus av Aftonbladet och har vunnit 6 academy adwards.



Vill man inte se något av det här finns det många bra biofilmer:
"Robin Hood"
"Alice i underlandet"
"Shutter Island"
"Percy Jackson - Kampen om åskviggen"
och
"Youth in Revolt"

Snacks och godis:
"Schweppes - American Ginger Ale" är en mycket god läsk.

"Estrella Schlagerchips" passar väldigt bra nu till Euro Visions final.

"Ben & Jerrys Fairly Nuts ice cream" måste jag också rekommendera!




Ha en trevlig lördags kväll :D

//JIMMY CHRIS//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback